Wednesday, July 15, 2009

KURSUS DI SP

KALI ni memang betul2 kesian kt anak2. skarang ni hubby duk berkursus di SP sampaila ari Jum ni... pahtu kami tukar shif... ju plak kena kursus juga di SP (tp hotel lain2 le). start ari jum sampai le ujung bln ni... apa nak wat anak2 ku... ibu n baba keje makan gaji ngan kera-jaan... kena la ikut arahan... lain le wat business sendri. tp rasanya kalu businessman/woman lg tak byk masa ngan anak2... busy manjang sampai kekadg balik rumah pun tak menentu... agaknya la(tgk dlm drama melayu kan mcm tu)

memula nak antar anak2 g rumah opah diorg kat kampung... tp awal2 lg plan kena reject ngan kakak n abang... so tepaksa lah baba jadi baba mithali/baba tunggal 2 minggu ni.... tabahkan hatimu wahai baba....

2 comments:

pB said...

Sp ...

Sungai Petani ????


tempat dating dengan aBear tuuu

jue mj said...

pB,
yup, sungai petani... kat cinta sayang lg....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin