Sunday, August 9, 2009

FESYEN MENEMPUH H1N1

GAMBAR2 dibwh ni antara fesyen/cara kita nak mencegah virus influenza A H1N1.... dengar khabar kat politeknik ni ada beberapa kes jg la... so far semuanya under control lg... suspek n yg dah disahkan positif dikuarantin elok2....
semua warga poli dinasihatkan menjaga kebersihan n pakai mask utk perlindungan.... kurangkan aktiviti di tempat awam, kurangkan fizikal contact dan selalu2 cuci tangan....
tapi ada satu citer, kawan ni g la pasar mlm pakai mask, semua org yg ada kt pasar mlm tu mcm menjauhkan diri dr dia bila dia lalu.... mcmla kawan ni dah positif H1N1... mcm tu plak pandangan masyarakat bila kita nak buat mende yg tak byk org buat....

hmmm... mcm doktor plak gayanya...

yang ni takde gaya doktor, gaya mende plak ek? gaya amah hospital kut....

nih fesyen apa plak kakak???? mcm zombi kampung pisang jer.....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin