Sunday, January 31, 2010

AKSI-AKSI PELIK ANAK-ANAK

KERENAH anak2 kadang2 menyesakkan juga, mcm2 diorg buat semata2 nakkan perhatian kita.... mende2 yg kita larang selalunya mende itulah yg diorg suka sgt nak buat.... tp aksi2 dibwh ni dibuat secara tidak sengaja oleh mereka n tidak dgn apa2 niat.... aksi2 ni la yg buat kita rindu bila berjauhan sekali sekala..... kakak tertido dlm saji.....

syauqi mkn nasi dgn tak pakai seluar n tgk dia duk atas apa tu? belon!!! kalu pecah la belon tu..... baru dia tau....
ni teknik baru kakak meniup belon dgn harapan kalu belon tu meletup, muka dia akan terselamat......

3 comments:

ijan said...

Hahahaaa.... gambar kakak yang paling tak tahan tue... camana dia blh tertidur dalam saji cam tu.hehehe.. macam2 ye ragam diorang nie... :)

jue mj said...

kakak mmg susah nak ditidokan, kalu dia nak tido sgt br dia tido sendri, tu yg tak kira kt mana pun bleh lena, sambil2 main saji pun terlena, mengantuk sgt la tu....

MamaFaMi said...

Hihi...comelnya anak-anak ni...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin