Sunday, January 10, 2010

IKAN BAKAR - ALA KUALA PERLIS

IKAN BAKAR ni kegemaran Baba, tapi kalu slalu sgt g cr kat kuala perlis nu, mau kopak, kat sana 1kg ikan average RM35 - RM45.... so dgn tak malunya mengorek resepi dr makcik kantin sek, mcmana nak wat ikan bakar ni.....

Pagi td Baba g nat n jumpa ikan gerut ni RM10 je sekilo....
berpeluh gak nak setup arang tu....

ikan gerut ni 1kg lebih... tak muat dlm pinggan.....
separuh dah kena ngap.... hmmmm.. yummy...

2 comments:

blogresipi.com said...

Besornye ikan! abes tak? nakk !!! hehehe

jue mj said...

abis.... tak simpan2.... sampai ke tulang terakhir.... he he... ijan jauh sgt la, asap pun takleh sampai sana nun...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin