Thursday, May 28, 2009

Lepak Lepak n Lepak lagi

Dah 3 hari MC ni, duk lepak n lepek kat umah.... penin2 kepala asyik duk baring je... ikut doc dia suh makan n tido je... wah, harus naik badan mcm dipam-pam, (bdn pun dah saiz xl, takmo la naik jd xxxl plak...)

bukan takde keje, kertas exam budak2 tak marking pun lg, duk tunggu n tunggu.... maklum la MC sampai esok, sambung plak cuti sek 2 minggu lg....

nak mengemas umah malas lak.... haa itulah dianya... nak tanya sesapa ada ubat malas.... kalu opah jue dulu kt malas takde ubat.... manala tau sesapa ada tip, motivasi ke utk kembali cergas kalu tak dr segi fizikal, mental pun jd.....

3 comments:

Ummibatrisya said...

jue,

salam kenalan :)

upah malas lawannya ubat rajin :)

KV said...

hahaha...takdek ubat nak suh rajin. Mebi kena gi sopim kut.;P

jue mj said...

kv, g shopping memg rajin,,, ongkosnya saja kureng lebat...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin